Miért a TrezEx?

Milyen ismérvek alapján válasszunk készpénzlogisztikai szolgáltatót? Mennyit ér a biztonság?

A teljesen magyar magántulajdonban lévő TrezEx HungáriaZrt. a Brink’s C.L. Hungaria Zrt. utódjaként 2013 óta a magyar készpénz-logisztikai és értékszállító iparág meghatározó szereplője. A hazai piacon több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkezünk, öt – Budapest, Miskolc, Szeged, Pécs és Győr – kirendeltségen keresztül, országos lefedettséggel nyújtjuk készpénz-logisztikai és értékszállítási szolgáltatásainkat partnereink számára.

Elsődleges célunk, hogy szolgáltatásaink kapcsán ügyfeleink elvárásainak professzionálisan, megbízhatóan, biztonságosan és magas színvonalon megfeleljünk. Maximálisan elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy szolgáltatásainkat partnereink elvárásainak tökéletesen megfeleltessük, amelynek érdekében tevékenységünket a folyamatos fejlesztés jellemzi.

Társaságunk a pénz-és értékszállítást, valamint a bankjegyek feldolgozását a készpénz-logisztikai iparág legszigorúbb előírásainak megfelelően végzi. Az értékek feldolgozása során felügyeleti szervünk, a Magyar Nemzeti Bank által is folyamatosan ellenőrzött, a mindenkor elérhető legújabb technológiát, berendezéseket és szoftvereket használjuk.

A TrezEx a hazai piacon egyedülálló, teljes körű felelősségvállalási és biztosítási rendszerrel rendelkezik tevékenysége minden elemére. A vállalat tevékenységét a világ vezető biztosítási szindikátusa , az Lloyd’s garantálja. A gyakorlatban ez a legmagasabb színvonalú biztonságvállalást és legnagyobb fokú kockázatminimalizálást jelenti az ügyfeleink által igényelt limitek erejéig az érték átadásának pillanatától kezdődően.

Szolgáltatásunk minősége nagymértékben függ munkatársaink hozzáértésétől, ezért megkülönböztetett figyelmet fordítunk a TrezEx dolgozóinak kiválasztására, teljesítményük értékelésére és rendszeres képzésükre. Tevékenységünk minden elemére a maximális prudencia és törvényesség jellemző. Számunkra elképzelhetetlen a feketemunka, a korrupció, vagy az etikátlan üzleti magatartás.

Kiemelkedő szakmai referenciákkal rendelkezünk mind a pénzintézeti, mind a vállalati szektorból, mely bizonyítja üzleti partnereink társaságunkba vetett bizalmát és hosszútávú megelégedettségét.

Ügyfeleink szolgáltatási igényeinek rugalmas, gyors és hatékony kiszolgálása érdekében folyamatosan, a hét minden napján, napi 24 órán keresztül elérhető ügyfélszolgálatot működtetünk.

2007 óta az ISO 9001-es minőségbiztosítási rendszert alkalmazzuk tevékenységünk minden elemére.


1Biztonság 

Mindent megteszünk annak érdekében,hogy munkatársaink minden nap biztonságban érjenek haza, a ránk bízott értékeket pedig hiánytalanul juttassuk el a megadott helyszínre, őrizzük meg ügyfeleink számára.

2Innováció 

Szakértőink rendszeresen követik a készpénz-logisztikai, ATM-üzemeltetői és értékszállítói piac változásait, technikai fejlesztéseit. A megszerzett tudást és tapasztalatot minden esetben arra használjuk, hogy elérhessük céljainkat és folyamatosan fejlődő, biztonságos készpénzlogisztikai szolgáltatásokat nyújthassunk partnereink számára.

3Minőség 

A TrezEx-nél hiszünk abban, hogy csakis a legkiválóbbak lehetnek piacvezetők. Ennek záloga pedig a folyamatos és töretlen fejlődés, amelybe ugyanúgy beletartozik a szakadatlan technikai és technológiai innováció, mint munkatársaink folyamatos képzése, oktatása is.

4Ügyfélközpontúság 

Értjük és megértjük ügyfeleinket, hiszen sok esetben olyan értéket bíznak ránk, amelynek pótlása nem ritkán lehetetlen feladat lenne. Éppen ezért nálunk mindig az ügyfél, a ránk bízott értékek és a biztonság áll az első helyen.